Hei, laitetaan ilmoitus tännekin jos vaikka sopivat herrat sattuisi kohdalle! Olen Mila, Tampereelta. Suomalainen taskuraketti, naapurintyttö. Kaipaisin muutamaa vakkaria elämääni, mutta tietysti pitää sitä varten tavata vielä tuntemattomia halukkaita. 🙂 Juuri nyt en voi ottaa vastaan luokseni ketään, joten etusijalla olisivat he jotka minut luoksensa kotiin / hotellille / mökille kutsuisivat. K-35v, tapaan vain varttuneempia, etten vahingossa ilmesty tuttavan kotiovelle. Kiitos ymmärryksestä! Juuri nyt viestittelyt eivät ole vielä saaneet yhtään tapaamista aikaiseksi, joten pyytäisin kovasti minua harkitsevia päättämään etukäteen, sopivatko toiveemme ja tarpeemme yhteen.. :'( </3
Pitkästä aikaa yritin kirjautua tänne, ja kas, salasana oli unohtunut ja rekisteröintiin aikoinaan käyttämäni mailikin pois jo käytöstä, joten oli rekisteröidyttävä uudelleen.
Tuuli täällä. 😁 Pk-seudulla olen pitkään mm. hieronut ja tehnyt erilaisia SM- ja roolileikkisessioita.
Olen 40-vuotias voimakkaan seksuaalienergian omaava äiti-ihminen. Ulkonäöltäni olen nätti, pitkä (175cm) ja hoikka, silmälasipäinen punapää.
Olen helposti lähestyttävä, mukava ja empaattinen eikä seurassani tarvitse jännittää. Sessioissa osaan myös olla ankara ja mikäli olet kurinpalautuksen tarpeessa, palautan sinut kyllä takaisin ruotuun. Joko helläkätisemmin tai ankarammin.
Olen saanut varsin hyvää palautetta palveluistani, osaan intuitiivisesti lukea toista ihmistä tavallisesti hyvin.
Tarjoan sensuellia, tantrista hierontaa, eroottisia läheisyyshoitoja, roolileikkejä ja erilaisia sessioita.
Hierontani on eroottinen, syvärentouttava hoito, jossa “kuuntelen” kehoasi ja sen tarpeita, sekä annan vuoroin kevyempää ja voimakkaampaa kosketusta. Kyseessä on kokovartalohieronta, jossa hieron ensin selkäpuolelta, edeten niskahartiasedulta aina nilkkoihin asti. Tämän jälkeen hieron etupuolelta. Hieronta huipentuu paineiden purkuun alapäästä ja laukeamiseen ja se voi sisältää myös eturauhashieronnan. Hoito on ollut erittäin pidetty. ❤️ Annan mielelläni lisätietoja hieronnasta ja se on muokattavissa myös sinun tarpeisiisi sopivaksi.
Lisäksi tarjoan kevyempiä ja rankempia bdsm- ja muita sessioita. Sessiot rakennetaan toiveidesi mukaan ja molempien rajoja kunnioittaen.
Sessio voi olla kevyt, leikkimielinen, lempeän kannustava ja äidillinen, nöyryyttävä ja alistava tai sisältää myös rajumpaa käsittelyä.
Sessiot voivat sisältää esim. piiskausta, läpsimistä, roolileikkejä, seksuaalista “hyväksikäyttöä” ja “ahdistelua” taholtani, kultaisen suihkun, saappaiden / korkokenkien nuoletusta, jalkojen / pyllyn / muiden kehonosien palvontaa, erityislaatuisen “terveystarkastuksen”, pyllyn / pimpin nuoletusta, naamallesi istumista, kahlitsemistasi, otk-selkäsaunan, kiusoittelua, edgetystä, pyllysi käsittelyä (en tee fistausta), kurinpidollisia toimia, torumista, nipistimien, jääpalojen ja steariinin käyttöä. Muun muassa. Kysymällä selviää, tarjoanko sinun toivomaasi palvelua. 🙂
Mahdollisuus myös sessioihin kahden dominattaren kanssa, sekä nelikätiseen tantrahierontaan.
Tällä hetkellä en tarjoa yhdyntää enkä suuseksiä antavana osapuolena osana palveluitani.
Yhteydenotot tekstiviestitse tai sähköpostilla. En vastaa puheluihin. Puhelinnumero on edellytys ajan varaukselle.
Tervehdys te miehet ja ihanat naiset! Täällä ilmoittautuu nuori ja naisellinen, seksikäs nainen eteläisestä suomesta. Olen kuuleman mukaan rentoa ja mukavaa seuraa. Tykkään tehdä yhdessä asioita ja nautiskella läheisyydestä. Tehdään yhdessä jotain kivaa, mistä pidät. Olen valmis kokeilemaan kaikenlaista. Pidän aikuisista miehisistä miehistä jotka tietää mitä tahtoo, kuin myös nais seura kelpaa! Laita rohkeasti viestiä ja Tavataan pian.
Olen Pauliina Turusta. Vartaloni on normaali nelikymppisen naisen vartalo; en ole treenattu enkä langan laiha, mutten myöskään kovin lihava. 165cm/74kg. Elämässä olen nähnyt ja kokenut monenlaista, kouluttautunut ja tehnyt töitä.
En jaarittele enkä kysele turhia. Olen hyvin välitön ja rehellinen ihminen. Voit siis olla huoletta oma itsesi.
Tarjoan seksiseuraa ja ihan vaan seuraa. Miellyttävintä olisi jos olisit hiukan minua vanhempi ja isompi. Ei sen toki tarvitse olla niin.
En pidä väkivallasta, pakottamisesta tai anaaliseksistä.
Moikka, uusi näissä, mutta en todellakaan kokematon 😉 Etsin komeaa herrasmiestä 35-40v. joka voisi ottaa minut hoitaakseen. Olen vaalea, tatuoitu, hyvää huolta itsestä pitävä, laadukas, yliopistossa opiskelen. Jos löydetään hyvä kompromissi, otan sut enemmän kuin mielelläni. Sitä odotan! Laita spostia [email protected]. Vaihdetaan kuvia siellä
Olen hyvätapainen, koulutettu ja sporttinen keskiikäinen mies pk-seudulta ja haluaisin tutustua pitempiaikaisen, ehdottoman luottamuksellisen suhteen merkeissä itsestään huolehtivaan 18-20v. neitiin. Ethän ole ns. ammattilainen. Olen vuosikausia haaveillut tapaavani juuri sinunlaisen nuoren naisen, en tunne omakseni ikäisteni seuraa. Olen turvallinen ja rauhallinen ja odotan samaa myös sinulta.
Hei. 🙂 Olen 48V TG Keski-Suomesta, Jyväskylästä. Tarjoan seuraani kaikille sukupuolille, yhdessä ja erikseen. Tapaamiset ainakin aluksi minun kotona, jossa asuu kanssani pieni Shortsi-kissa, eli ei ehkä kissa-allergikoille, jos allergia on paha. Yritän pitää itseni suht karvattomana, mutta testoblokkerit eivät sovi minulle ja käytän pelkkää estrogeeliä, niin tässä jo on paljon työtä. Taloyhtiöllä on hyvin vierasparkkeja, niin omallakin autolla on helppo tulla käymään. Olen juurikin aloittelemassa näitä asioita, niin en nyt tähän osaa juuri nyt enempää kertoa. Jotain lisätietoa löytyy minun profiilisivuilta… <3
Voisiko joku katsoa minun profiilin, että näkyykö se, kun profiili-mittari on jumiutunut 50% kohdalle. En tiedä mitä tuo profiilin arviointi 75% kohdalla tarkoittaa?