Janni Pirkanmaalta täällä hei! Alalla ollut useamman vuoden, lähemmäs kymmenen. Elämässä ollut ylä- ja alamäkiä, viimeisten vuosien aikana oppinut nauttimaan tästä salaisesta harrastuksestani ihan aikuisten oikeesti. 🙂 Olen tällainen 50 kiloinen, huumorintajuinen, silareilla varustettu pikkublondi. Keikkaa olis kiva tehdä mut missä ja milloin 🙂
Moi, Loin juuri profiilin, testailen nyt joko se teille pojille näkyy… 🙂 Tulevana viikonloppuna siis Tampereella ja ihan ekaa kertaa “sihteerikkönä”. Lisätietoja siis profiilista tai sähköpostilla [email protected]
Naisille kokovartalolle hierontaa runsaan öljyn kera. Pohkeista pakaroitten kautta hartioihin ja sitten etupuoli. 49v savuton luotettava ja terve mies. Liikun autolla sujuvasti sovittuun paikkaan kik on paparouc ja [email protected] toivottavasti otat yhteyttä.
Moikka! Täälä huutelee alistumisesta nauttiva tyttö Tampereelta päin. Ilmeisesti profiilini ei vielä näy, joten miehet joilla pysyy piiska kädessä ja tykkäät sitomisesta laittakaa viestiä [email protected]
Kaksi nuorta naista yhden hinnalla, toimimme jyväskylässä sekä sovitusti muualla suomessa. 167cm/110kg ja 164cm/100kg.Tule ja ota selvää pitääkö se paikkaansa mitä kuohkeista naisista sanotaan. Snäp:shakaaaali Kik:Kissetade Sähköposti:[email protected]
Hei Olen 42 v. mies ja odottelen täällä profiilin hyväksyntää, toimin koko suomen alueella mutta pääosin kymenlaaksossa. Ota yhteyttä sposti: [email protected] tai whatsapp: 0408192131 kik: toyboykoskavoi. Toivon että nähdään pikaisesti 😉
Mä olen Matias ja asun eteläsuomessa. Sihteeristä on kokemusta n 15vuoden ajalta tasaisen varmasti hankittuna. Jokunen jäänyt ns tuttavapiiriinkin. Sihteeriopiston uusi nousu kiinnostaa kovin 😊 rattoisaa kevättä kaikille.
Moi! Olen 35-vuotias naiselliset muodot omaava punatukkainen nainen. Olen sosiaalinen ja räväkkä persoona, joka osaa myös kuunnella. Nautin ihmisten seurasta ja pidän pitkistä keskusteluista.
Olen vasta aloittelija näissä hommissa, tarjoan niin seuralaispalveluja, hierontaa , tosi toimia tai oikeastaan mitä vain sopimuksen mukaan.
Luotettavuus ja avoimuus ovat asioita mitä kunnioitan.
Profiilini on vielä tarkastettavana, joten minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla [email protected]
Profiili löytyy nimellä Kimalainen, kunhan se on tarkastettu.
Nyt tulevalle viikonlopulle olisi hyvin aikaa uusille kokemuksille. Pystyn liikkumaan ympäri Suomea.