Etsin luotettavaa herrasmiestä, joka haluaa viettää kanssani kiireettömiä, nautinnollisia ja kiihkeitä hetkiä. Olethan siisti ja naista arvostava. Odotan kovasti tapaamistamme. Ota minuun yhteyttä täällä:www.shrunken.com/Hennamaria Ja kyllä, ne on aidot. Tule vaikka testaan. 😉
Moikka. Löytyisikäö tätä kautta seuralaiseksi sponssityttö, jolla pysyy raippaa kädessä? Plussaa, jos ratsastushousut ja – saappaat. Tuo hevosen tuoksu mukanasi ja pistä minut tottelemaan
Aikuisen miehen ikään kerennyt, Keski-Uudeltamaalta. Tämä herrasmies kaipaa ehkä eniten gfe-tyylisiä opiskelijaneitoja. Joten likat, pistäkääpä yv. Olen mukavaa seuraa. 🙂
Reilu 25v normaalin näköinen sälli helsingistä, harrastus vain tämä suomalaiset tarjoajat voi ottaa yhteyttä jos nuormiäs sopis asiakkaaksi 🙂 rento olen.
Tervehdys! Olen jo kaartilta sivustolta tuttu, parhaaksi kehuttu jopa hc-käyttäjien keskuudessa. Kristiina nimimerkillä otan vastaan miehet ja naiset, joille haluan jakaa rakkautta. Vietetään yhdessä ihania hetkiä. Olen 200% luotettava ja Toivon samaa Sinulta. Sähköposti ei ole käytössä, joten soitelkaapa 0402559217 parhaiten Tavoitat arkisin 14-20